Jump to content
Sign in to follow this  
Arlecchino

June Internationals

Recommended Posts

3 hours ago, taipan said:

I forgot Frik was so small

Frik was smaller than Jonah Lomu, if I'm not mistaken. I remember someone saying, at the time that Lomu burst on the scene, that we had a wing exactly like Lomu but he never played for us on the wing because he was one of the best lock forwards we ever had. 

Jonah Lomu:

Height: 196 cm (6 ft 5 in)

Weight; 120 kg (18 st 13 lb; 265 lb)

Frik du Preez:

Height: 1.89 m (6 ft 2 in)

Weight: 106 kg (16 st 10 lb)

They used to have that picture of Frik's tackle on Laidlaw in one of the lifts at Loftus. Don't know if it is still there. 

The BIG question is....................who's going to win Saturday, Lions or AB's ?????????????

My S/Bru depends on your answers.........:36_11_6:

9 hours ago, J1M1 said:

The BIG question is....................who's going to win Saturday, Lions or AB's ?????????????

My S/Bru depends on your answers.........:36_11_6:

Ab's. By 15. That's my S bru

:15_8_217:

Edited by Mata Hari

Oh well.......the heart wins - Lions by 5

1 minute ago, J1M1 said:

Oh well.......the heart wins - Lions by 5

You do know it's not the JHB Lions ne Oom??? :36_3_16:

• Like 2

9 minutes ago, Mata Hari said:

You do know it's not the JHB Lions ne Oom??? :36_3_16:

Because they have a bye?

• Like 1

Tests are won by goal kickers not tries. Nothing has changed

• Like 1

St. Beaudan cost the AB's........... a deafening silence from the land of the long white cloud.:36_11_6:

2 hours ago, Owen Meany said:

https://www.youtube.com/watch?v=Ps7GtXfVZ14

Oom Frik moet by die meester leer.

Ek was lankal terug by 'n praatjie deur Tappe Henning en hy het oor daardie clip gesels. Victor was gecite vir daai tackle. As ek reg onthou het hy gesê Keleher se kakebeen was af of hy het harsingskudding gehad of iets. Hy was voor 'n dissiplinêre komitee van NZers, as ek reg onthou, en hy was onskuldig bevind. :bounce:

In 2017 sou hy die doodstraf gekry het Vlagman. Wys jou hoe onvanpas Barnacle se gekerm is. Ons almal verlang terug na die dae voor die "whimps" maar dit gaan nie gou weer gebeur nie. 

Ek het geen probleem dat die spelers beskerm word nie, om eerlik te wees. Die goed moet net nie uit verband geruk word nie. En spelers wat die storie misbruik se gatte moet ook geskop word. Die ouens is deesdae baie groter en sterker as 'n paar jaar gelede en die botsings is heelwat erger as 'n paar jaar gelede.

Ons het nou die dag uitgewys dat Lomu groter was as Frik du Preez. Lomu, op sy beurt was ietwat van 'n frats in sy tyd en dit was maar 22 jaar gelede. As hy vandag gespeel het, dink ek, sou hy dalk maar redelik gemiddeld gewees het. 

Om terug te kom na Barnacle se idee met SBW, hoor ek wat hy sê oor die televisie beelde na die tyd in stadige aksie maar ek het meer gekyk na hoe hy in die aksie ingegaan het as wat ek gekyk het na wat voor die tyd gebeur het. Ek het ook nie rerig probeer uitwerk wat hy kon doen of nie kon doen nie. Ek het meer probeer uitwerk of dit vir my opsetlik gelyk het en vir my het dit. Ek het ook dadelik onthou dat hy 'n mannetjie is wat al 'n keer of wat strafkoppe gekoop het met sy toneelspel en dit is iets wat my half moerig maak. Ek onthou hoe ek eenkeer 'n Toulon wedstryd gekyk het waar Habana dieselfde gedoen het en snaaks genoeg het die Toulon skare hom uitgejou. En boonop het die Toulon ondersteuners hom daarna gas gegee op hulle webblad. Ironies nogal is dat, as ek reg onthou, was dit juis Habana wat vir SBW geduik het en toe sit hy 'n scene op. Die oomblik toe die strafskop toegeken word, toe staan hy op en glimlag en knipoog vir sy spanmaats. 

7 hours ago, Owen Meany said:

In 2017 sou hy die doodstraf gekry het Vlagman. Wys jou hoe onvanpas Barnacle se gekerm is. Ons almal verlang terug na die dae voor die "whimps" maar dit gaan nie gou weer gebeur nie. 

1. Hy bedoel seker hoe relevant,,,, Nie onvanpas nie... Hahaha

2. Dis nie ek wat kerm nie. Eintlik andersom. Ek wil net hê die spel moet gespeel word SONDER 'n alewige gekerm oor "hy was lelik met my"...

3. En nou kerm ek oor die gekerm.........................

12 hours ago, Barnacle said:

1. Hy bedoel seker hoe relevant,,,, Nie onvanpas nie... Hahaha

2. Dis nie ek wat kerm nie. Eintlik andersom. Ek wil net hê die spel moet gespeel word SONDER 'n alewige gekerm oor "hy was lelik met my"...

3. En nou kerm ek oor die gekerm.........................

:36_11_6: 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 2 Guests (See full list)

• Forum Statistics

11,450
    Total Topics
    387,381
    Total Posts
  • Member Statistics

36
    Total Members
    2,160
    Most Online
    Denny
    Newest Member